Klachtenprocedure

Klachtenprocedure scholing ‘Lichaamsgericht werken met het zenuwstelsel’

Er wordt veel zorg besteed aan het creëren van een kwalitatief hoogstaande scholing, zowel op inhoudelijk vlak, als op alle andere relevante vlakken. Het kan echter altijd vóórkomen dat een deelnemer, om welke reden dan ook, ontevreden is met de inhoud of de uitvoering van de scholing. Wanneer een deelnemer aan een training dermate ontevreden is over enig aspect van de genoten scholing, dat deze hierover een klacht wil uiten, dan is onderstaande klachtenregeling van toepassing.

1. Klachten
1.1 Klachten worden schriftelijk kenbaar gemaakt bij Très Bien Psychologie & Coaching binnen 8 dagen gericht aan info@tresbiencoaching.nl ter attentie van mevr. N. Bien. 1.2 Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Très Bien Psychologie & Coaching, nadat de Opdrachtgever en/of Deelnemer de gebreken heeft geconstateerd.
1.2 Bij Très Bien Psychologie & Coaching ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, geregistreerd, beantwoord en worden vertrouwelijk behandeld door beide partijen. Klachten worden bewaard gedurende 2 jaar in een beveiligde digitale omgeving. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Très Bien Psychologie & Coaching binnen een termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de Opdrachtgever en/of Deelnemer een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
1.3 Très Bien Psychologie & Coaching stelt de klager schriftelijk en gemotiveerd in kennis van de bevindingen van het onderzoek naar aanleiding van de klacht, alsmede van de eventuele conclusies die zij daaraan verbindt. Ingeval de klager zich door de behandeling dan wel de afdoening van de klacht onvoldoende recht voelt aan gedaan bestaat de mogelijkheid tot beroep bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Dit beroep dient gericht te worden aan klachtenfunctionaris@tresbiencoaching.nl . Bij de kennisgeving wordt melding gemaakt van de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de Nationale Ombudsman.
1.4 Het bepaalde in 1.4 is eveneens van toepassing op degene tegen wiens gedraging de klacht zich richt.
1.5 Het oordeel van de klachtenfunctionaris is voor Très Bien Psychologie & Coaching bindend; eventuele consequenties worden door Très Bien Psychologie & Coaching binnen redelijke termijn afgehandeld.
1.6 Indien de klacht niet met bovenstaande kan worden opgelost, ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
1.7 In beginsel gaat Très Bien Psychologie & Coaching ervanuit, dat er in goed overleg een voor beide partijen passende oplossing komt voor de klacht.

2. Geschillen
2.1 Op iedere overeenkomst tussen Opdrachtgever en/of Deelnemer en Très Bien Psychologie & Coaching waarop deze algemene voorwaarden toepasselijk zijn, is Nederlands recht van toepassing.
2.2 Voor de beoordeling en berechting van alle geschillen voortvloeiende uit de tussen Opdrachtgever en/of Deelnemer en Très Bien Psychologie & Coaching gesloten overeenkomsten, daaronder begrepen de enkele invordering van het verschuldigde zal de rechter van de vestigingsplaats van Très Bien Psychologie & Coaching bevoegd zijn.
2.3 In beginsel gaat Très Bien Psychologie & Coaching ervanuit, dat er in goed overleg een voor beide partijen passende oplossing komt voor het geschil.